Новите летни тиймбилдинг приключения

Дъждът и гръмотевиците успешно забавяха топлото време, но не и настъпването на летния тиймбилдинг сезон за Амейз Корпоративни събития. Най-активните фирми, които държат на своите служители и на стабилните корпоративни отношения, грижливо изпълват календара ни със своите сезонни мероприятия. След отминаването на зимата организациите имат нужда да „разчупят ледовете” в офиса, давайки път на „слънчевите лъчи”, които да озарят креативността и продуктивността на колектива.

А Дейта Про Ниш 2016 (132)

Тиймбилдинг игрите пораждат чувство за значимост у служителите, тъй като всеки един участник заема ключова роля в изпълнението на поставените предизвикателства. И както в професионална среда, така и на приключенския терен състезателите се чувстват удовлетворени, когато техните идеи и решения са решаващи или повлияват за достигането до желани резултати.

Тиймбилдингът е специална комуникативна ситуация, при която колективът взаимно се допълва в стремежа си да реализира поставените цели по трасетата. При всеки наш проект наблюдаваме как екипите се мотивират да бъдат по-продуктивни, по-внимателни към детайлите, следвайки зададената линия на събитието. Това неминуемо повдига колективния дух и повишава ефективността на служителите в корпоративната среда.

Focus Vision 14.05 (17)

Опитът ни показва, че най- търсените и желани дестинации за провеждането на фирмен тиймбилдинг си остават високите планини, туристическите кътчета и закътаните природни места, които изпълват и зареждат екипите с още повече стимул и енергия за генериране на нови идеи. Тиймбилдингът е приятно отклонение от познатите работни места и преобразуване на средата, в която служителите заедно разрешават, не-служебни, казуси като разгадаване на загадки, ориентиране по карта, откриване на съкровище и други. Изкачването на стръмни върхове, преминаването през мостове и реки са своеобразно пътешествие на корпоративната „задруга” по пътя към опознаването и сплотяването.

DSC_0253

Удоволствието от успехите в игрите и наградите, които всички отбори получават в края на тиймбилдинга, остават като траен спомен за забавлението и постиженията, които са постигнали заедно в неформална среда. Често екипите сами изготвят своите подаръци под формата на картини, инженерни шедьоври, исторически бисери, които са резултат от ентусиазма и желанието да създават колективно.

Тиймбилдингът е кауза, която цели да запази, заздрави и/или доизгради стабилността и устойчивостта на служебните взаимоотношения. Една мисия, чийто водач е целият екип на организацията. И именно лятото дава най-благоприятните  възможности за разгръщане на корпоративния потенциал под формата на тиймбилдинг активности.

Амейз-ИНК (Amaze-INK Advertising) – Нашата мисия е да изграждаме Вашата визия

Амейз-ИНК е рекламната агенция на Амейз, която предлага разнообразие от рекламни артикули, които да облекат в стил и хармония нашите верни клиенти. Детето на Амейз Корпоративни клиенти се роди след естествения ход на фирменото ни развитие, което ни въведе в един нов етап на предизвикателства и очаквания. Така ние достигнахме до Амейзката формула, с която да затворим кръга на стремежа ни за изграждането на сплотени и обучени екипи. Именно с грижата ни към представителния облик на нашите партньори смятаме, че ще допринесем за доизграждането на стабилна корпоративна среда.

12715356_1014852721913469_3832475144649023344_n
Изборът на Амейз-ИНК беше породен от дългогодишния ни опит и доверието, което ни засвидетелстваха нашите клиенти през цялото време. Благодарността ни към тяхното признание засили в нас амбицията да бъдем още по-непредвидими и различни, за да не изневеряваме на очакванията им. Както гласи народната поговорка: „По дрехите посрещат, по ума изпращат”. Визията на една фирма говори за подредеността и синхрона не само между фирменото лого и артикула, но и между ценностите и успехите на една организация.

12717789_1014849978580410_1285162761798934808_n
За целта събрахме в едно възможно най-добрите и качествени рекламни продукти, превъплътени в стилни тефтери, химикалки, визитници, органайзери, тениски, шапки и други, които са неотменима част от работата на всеки фирмен представител. Ние вярваме, че успехът е наполовина сигурен, когато бъде облечен в „дрехите” на качествени и изискани материали, с които да се подхрaни самочувствието и имиджа на една фирма.

Колаж1
Едни от най-ефективните рекламни подходи са свързани именно с дизайна и оформлението както на визитните картички и представителни баджове, така и на адекватното фирмено облекло и аксесоари. Именно те са и неделима част от първите контакти с клиентите и съответно първопричината за впечатлението и повишаване на интереса към дейността и предлаганите от Вас услуги.
Амейз-ИНК носи със себе си много новости не само за Вас, но и за самите нас. Но ние в Амейз вярваме, че способността да се самопредизвикваш непрекъснато е основното гориво, което задвижва корпоративната машина на всяко бизнес начинание. Нашата мисия е не просто да подобряваме корпоративната среда на нашите клиенти, но и да им съдействаме в изготвянето на разпознаваем имидж, с който да си гарантират бъдещи успешни начинания.

Амейзката формула за успешно провеждане на няколко събития едновременно

Датата е 12.12.2015 г., а някои от дестинациите, към които екипът на Амейз се отправи, бяха Панагюрище, Банско, София, Сапарева баня…. В този ден ние поехме в различни посоки, за да подготвим и проведем няколко тиймбилдинг мероприятия, коледни партита и дори обучение на различни компании, които се довериха на нашите възможности. Сигурно се питате: “Kак се постига качествена координация и успешно провеждане на програми от няколко паралелни екипа на различни дестинации?”. Затова бихме искали да споделим нашите впечатления и вече придобити рефлекси за това.

1. 12.12.2015 g.
В основата на успеха да се задържиш успешно на няколко клона на дървото е солидната подготовка и прецизното планиране на всички детайли за деня – от самото отпътуване до награждаването на ентусиазираните участници. Не бихме отрекли, че изненади и непредвидени ситуации винаги могат да възникнат, но добрата подготовка ни осигурява възможността да сме навременно приспособими към екстремни условия. Не подценявайте срещите с екипа Ви, изготвянето на сценарии за всеки един, независимо от ролята му и дори списъците с дребни детайли, които потенциално могат да се объркат. Всеки детайл по време на подготовката може да се окаже важен и нужен.
Освен подготовката, ключова роля при провеждането на няколко паралелни тиймбилдинг събития има лидерът, който направлява своя екип и следи за общата картина, построена върху всеки един детайл, за който се грижи екипът. С това се осигурява плавното протичане на активните програми. Именно когато организацията във вътрешността е синхронизирана, това неминуемо се отразява в стабилно начало, провеждане и край на мероприятието. За последващите усмивки, смях и веселие разчитаме и на нашите клиенти, които впуснати в игрите не спират да се забавляват и да зареждат и нашия екип положително.

21. Raiffeisenbank
Професионалните насоки и качествената координация на лидера се отразяват положително на мотивацията и старанието на нашия колектив от сертифицирани фасилитатори и обучители. Това ни довежда и до третия ключов момент за успеха – желанието на всеки от екипа да се представи на ниво и да осигури запомнящо се преживяване за клиентите. Отговорността им да бъдат прецизни в подредбата на всички игри и прецизни в оценката на всички играчи бележи тяхната значимост при „построяването” на детайлите още преди началото, та дори след края на събитията. Отдадеността и желанието на екипа ни да забавлява всички наши клиенти запалва Амейзката искра у тях.

15. AirLiqiude-Christmas party, Amaze 12.12.2015 g (250)
И така, следвайки опита, който сме изградили след толкова успешни проекти, в края на миналата година получихме най-признателния си подарък, а именно – отбелязването на рекорден брой проведени събития за един ден на различни дестинации. Макар и на далечни разстояния, всички бяхме свързани от едно – Амейзкият импулс да вдъхновяваме успехите на нашите клиенти. Предизвикателството да събудиш приключенския дух на хората и да отключиш ентусиазма и стремежа към победа, да им дадеш стойност под формата на добре поднесена теория и практика, да им осигуриш техники за развитие, емоции и спомени са също толкова мотивиращи и за нас самите като организатори.

TRACE излъчи своя първи „Национален победител”

Първият национален победител на TRACE-The Treasure Race Adventure беше избран след последната решаваща битка на състезанието, която се проведе на 24-ти октомври 2015 г. в Благоевград. Всички победители от квалификационните дни се изправиха един срещу друг, за да премерят сили за последно в трескавата надпревара.

blog post  (1)
С трепет по лицата и двойно по-голяма мотивация отпътува голямата Трейска дружина към последния си поход, където всички финалисти отново показаха своите отличителни отборни белези, но и сходни физически умения. Екипът на TRACE- The Treasure Race Adventure бе подготвил много изненади и още по-големи предизвикателства за участниците като преминаване през въжени градини, пренасяне на вода, вървене над бушуващата р.Бистрица. И така улика след улика те се доближаваха все повече и повече до голямата награда, изпълвайки Трейската атмосфера с много адреналин, спортен хъс и неизчерпаема енергия.

blog post  (2)
Всички финалисти се бореха достойно и се справиха отлично с преодоляването на „сляпото трасе”, стрелбата с лъкове и всички останали предизвикателства, с което гордо заслужиха и защитиха класирането си на финала на TRACE. Въпреки огромната доза остър ум, физическа издръжливост и комбинативна мисъл, които притежаваше всеки един отбор, само един от тях достигна първи до финала и грабна титлата „Национален победител на TRACE (ТРЕЙС) за 2015г.”. Това беше Отбор 2 от втория класификационен ден в София, където също стигна първи до скритото съкровище, спечелвайки билети за големия финал.
Радостна глъч и широки усмивки изпълниха околността с много позитивизъм и победоносен дух, които се носеха от приключенските души на първенците. Освен титлата победилият отбор получи и голяма кошница с лакомства, грижливо подготвена от един от спонсорите на TRACE, както и специална покана за участие в телевизионното предаване- NextTV по BoxTV. Благодарим на нашите партньори от „Победа”, Фикосота, FoodPanda, “House of puzzle”, както и на BoxTV, NextTV, Gaming Knights, actualno.com, dir.bg, iwoman.bg, theplace.bg, expoworld.bg, teenews.bg, че ни подкрепиха във второто издание на TRACE.

blog post  (3)
И тази година първото по рода си „Търсене на съкровище на открито” бе белязано с много незабравими емоции и радостни спомени, които вярваме, че заредиха с много топлина както нашия екип, така и всички участници. С голяма усмивка и носталгична нотка завършваме историята на TRACE за 2015 година, изпълнени с много надежда и нетърпеливо очакване за следващия епизод на приключенската поредица.

TRACE- съкровището отвежда шест отбора на финал

Квалификационните дни на първото по рода си „Търсене на съкровища” на открито TRACE- The Treasure Race Adventure вече ни махат носталгично с ръка, запечатвайки вълнуващи и забавни моменти от трасето. Над 400 ентусиазирани участници заеха стартова позиция и тестваха своите интуитивни, физически и логически умения, които бяха най-силното им оръжие при преследването на скритото съкровище. Преднината на шест от отборите беше решаваща и ги отведе до крайната точка, спечелвайки им билети за „Националния финал на TRACE (ТРЕЙС) за 2015г.”

TRACE PLOVDIV - 04.10.2015 g post
Първите стъпки към скритото злато бяха направени в София на 26-ти септември, където лекият дъжд не попречи на нахъсаните и решителни приключенци да впрегнат сили в името на победата. По време на игрите бяхме свидетели на най-различни иновативни и вдъхновяващи стратегии за бързо и качествено преминаване през отделните изпитания. Радостните усмивки, озадачените погледи и пулсиращите мускули предаваха емоцията и адреналина, които всеки участник носеше в себе си. Победени или победители всички бяха ентусиазирани и останаха доволни от приключението, зареждайки атмосферата с невероятна енергия.

TRACE SOFIA 1- 26.09.2015 g post2
И така трейската дружина пое към втория състезателен ден отново в София на 3-ти октомври, когато времето беше с нас и стелеше слънчевата си прегръдка. Не по-малко ловки, бързи и наблюдателни бяха всички отбори на втория ден, които улика по улика достигнаха до финалната цел- съкровището. Приятели, съученици, спортни маниаци, семейства и много други останаха единни и в синхрон до край, за да преодолеят трудностите под сенките на огрените дървета. Есенните листа падаха лесно, но нашите приключенци показаха физическа издръжливост, авантюристичен дух, непоколебимо желание за победа и останаха силни до края.

TRACE SOFIA 2 - 03.10.2015 g post3
След двата успешни в София Пловдив ни посрещна на 4-ти октомври с прохладно утро и свеж заряд за намиране на последните два отбора финалисти, които ще се борят за голямата награда. Старите тепета се превърнаха в арена на оспорвана надпревара, изпълнена със заразяващ ентусиазъм и воля за успех. Над приветливия Пловдив участниците измериха своите сили по калдъръмите пътеки, където разчитаха на комбинативната си мисъл и отборна стратегия за намирането на съкровището. Всички участници надмогнаха стръмните върхове и постигнаха една голяма победа за себе си, а именно няколко вълнуващи приключенски часа с любимите хора.

TRACE PLOVDIV - 04.10.2015 g  post4
Всички групи играха достойно и заслужават победа, но само шест от тях се класираха за „Националния финал на TRACE (ТРЕЙС) за 2015 г.”, където за последно ще премерят сили по „Лов на съкровище”. Финалистите ще се състезават на 24-ти октомври в Благоевград, когато ще стане ясно и кой е първият национален трейски победител.

TRACE – да откриеш съкровището

Преди една година част от София се превърна в арена на буйна надпревара с искри от ентусиазъм в единственото по рода си състезание TRACE – The Treasure Race Adventure. В рамките на два дена 200 приключенски натури се впуснаха в забулените тайни и загадки по златния път, водещ към победата, а именно откриването на заровено съкровище. Всички те показаха завидни физически умения, комбинативна мисъл и креативен подход, преминавайки през различните препятствия и разгадаване на загадки и карти, които нашият екип от Амейз ЕООД построи за тях. Колкото и да се опитвахме да ги затрудним и да запазим непокътнато златото си, най- досетливите и ориентирани участници ни доказаха, че няма непреодолими прегради, реки, логически задачи.

TRACE (6)
Вдъхновени от кипящия ентусиазъм на откривателските души, тази година отново ще влезем в ролята на режисьори, за да пресъздадем заедно с всички участници магията и загадачността на един приключенски филм. Този път нашите “ филмови ” площадки ще се разпростират в три града – София, Пловдив и Благоевград, а героите ще бъдат 500, разделени на 80 отбора. На финала ще останат най- бързите и ловки спортни натури, най- досетливите и изобретателни творци, но най- вече – най- сплотените отбори от трите града. Именно те ще бъдат въвлечени в решаваща надпревара от забулени тайни и ориентиране по карта, състезавайки се за титлата „ Национален победител на ТРЕЙС ( TRACE) за 2015 г.”
Подготвили сме Ви различни тайнствени маршрути, логически задачи, които ще подложат на тест способността Ви да бъдете отборен играч и човек, който може да „чете между редовете ”. Не на последно място в играта ще изпитате своите умения за ориентация, доверявайки се на усета и интуицията си.
Събитието се организира със съдействието на нашите партньори, благодарение на които ще направим Вашата игра по- пълноценна и приятна. Всеки, който смята, че носи в себе си духа на Индиана Джоунс и смелото приключенско сърце на Фродо, може да се запише за участие в активната ни регистрационна форма на  www.trace.amaze.bg .

Едно мащабно Амейз-ко приключение за 1500 ентусиасти

На 11 август 2015 г. под сянката на гордите дървета в парка на Военната академия в София, над 1500 човека се събраха да отпразнуват активно и с кауза 10- годишнината на своята компания. Екипът на Амейз имаше удоволствието и вълнуващото предизвикателство да бъде част от това голямо събитие, с което се отбеляза юбилеят на ЧЕЗ Груп за България с официалното гостуване на топ мениджмънта на международния гигант. Ние бяхме подготвили специална тиймбилдинг програма за всички гости, с която да ги потопим в света на отборната игра, в прожектирането на филми и постановки, в тайните на оцеляването, както и да ги отведем години назад, за да се докоснат до обичаите и традициите на нашите предци – прабългарите.

Chez-teambuilding, Amaze - 11. 08. 2015 (77)Ентусиастите имаха възможност да участват в една от седемте различни приключенски програми, всяка от които се проведе на предварително подготвен и избран район от парка, подходящ за нейните идея, мащаб и предизвикателства. Това бяха групите на Survivor- ите, на прабългарите, на киното и театъра, на историците, на откривателите на съкровища и на спортистите. Основната цел, която обедини всички служители на компанията да облекат дрехите на приключенци и смели авантюристи, бе символичното „изработване ” и събиране на 10 стипендии за доказали се академично студенти. Това е инвестиция от ЧЕЗ Груп за България у младите таланти, които след успешно завършване в сферата на енергетиката да станат част от екипа на компанията при желание. Освен това нашият тиймбилдинг беше част от специалния подарък на фирмата към своите служители, който съдържаше много загадки, но и очаквани усмивки по лицата, много ентусиазъм и състезателен дух, както и гаранция за един незабравим и зареждащ „ работен ” ден.

Chez-teambuilding, Amaze - 11. 08. 2015 (15)Удоволствието бе наше, че именно Амейз бе избрана за организатор на програмата, с която да разчупим ежедневните задължения на гостите, заменящи ги с много и най- различни вълнуващи, забавни и неочаквани игрови сценарии. Половин ден паркът гъмжеше от приповдигнати гласове и съсредоточени търсачи, ловци, катерачи, през които служителите на ЧЕЗ Груп заедно създадоха море от вълни на незабравими емоции и усмихнати лица. Половин ден, през който те разгърнаха своя потенциал и впечатляващо се справиха със стрелянето на лъкове, с изготвянето на сценарии и пиеси, с откриването на съкровища, както и със запазването на баланс върху slackline, с преминаването през трасе на уменията и бързо научаване на основни факти от историята на Военната академия.

Chez-teambuilding, Amaze - 11. 08. 2015 (13)Това бяха няколко часа, които минаха много неусетно за всички ни, защото бяхме завладяни от магията на това да бъдеш приключенец не по задължение, а по душа. Да, всеки един от гостите показа, че притежава онзи амейзки дух, който се стремим да отключим у всички наши клиенти с програмите ни. Онзи амейзки дух, който не спира да ни води към нови и нови вълнуващи преживявания, които да споделим именно със своите колеги.

На лов за легенди из красотите на България

Има едно магнетично място близо до гр. Луковит – пещера Проходна. Магнетична, защото природните форми в нея наподобяват очи – Божиите очи. Там, на най-дългия пещерен тунел в България, екипът на Амейз събра, предизвика и сплоти екипа на една от водещите фармацевтични компании в България – Софарма. Те не бяха там като обикновени туристи, те бяха наследници на 4 знатни рода и бяха потопени в една приказка – легендата за четирите разединени свята!

10489884_308044536021523_1006026011136699739_nНяма как да не отбележим хъса и завидните постижения – теренът беше труден, разстоянията бяха дълги, но участниците бяха ентусиазирани и бързаха да стигнат до гатанките, лъковете, стиховете и другите забавления и предизвикателства. Те преминаха неусетно през трасето! Забележително беше това, което показаха в общата игра, която изискваше всички отбори да обединят усилията си, за да се справят с предизвикателството. Те се съюзиха при изпълнението на задачата и разбраха, че обединението прави силата – впечатляващ начин за достигане до целта. Впечатляващ, заради сплотеността и солидарността, които показаха. Сговорна дружина – планина повдига!46235_308044229354887_8752748215790167952_n

Удивително е колко се радват хората, когато се откъснат от своето ежедневие и попаднат в ситуация, в която трябва да бъдат герои от някоя приказка. Много възрастни никога не забравят напълно детето в себе си, но са научени да се държат зряло и сериозно на работа, сред колеги, в бизнес срещи и на какви ли още не официални места. Но когато заедно с още 50 колеги ти дадат роля в една легенда, то с радост я приемаш, отпускаш се и се забавляваш с още толкова много хора, които са част от тази приказка!

Това удоволствие осигурихме за нашите клиенти от Софарма и те се представиха блестящо! Да не пропуснем и да кажем, че всеки един отбор беше заслужил своя собствена награда, която получиха на официалното място за награждаваме пред старата къща на Фродо Бегинс! 10450783_308044609354849_3409624147880914432_n

Гръцкото приключение на Алианц България и Амейз ЕООД

Денят, в който ние от Амейз – компанията , която предлага иновативни услуги за сплотяване на екипи чрез игри, пресъздаде древногръцка легенда за компания, която е лидер на българския застрахователен пазар, ще остане незабравим ден в календара на тази година, изпълнен с положителни емоции и преживявания!IMG_0515

Денят е слънчев, мястото е Дяволското гърло, за което се носят много легенди… ние пресъздадохме една от тях. Всички знаят или поне са чували за великия Орфей и прекрасната нимфа Евридика:

Радостта от предстоящата им сватба била голяма, но скоро изчезнала, когато Евридика, ухапана от змия, затворила очи завинаги. Обзет от отчаяние, Орфей опитал да я спаси, но се провалил и безутешните му сълзи напоили сухата земя. Той плакал и пеел своите тъжни песни. Сълзите му се превърнали в лечебна сила, чиято мощ усетихме и ние – смъртните, събрали се пред пещерата на Орфей (Дяволското гърло) през 2014 година. Как ли … ?

Като потопихме екипа на Алианц Живот България в красотата на легендата и ги направихме главни действащи лица в един невероятен тиймбилдинг!

IMG_0348

Групата беше съставена от няколко знатни рода, които носеха имена на Богове от Олимп. Броят на участниците в надпреварата не беше малък, надпреварата не беше лесна и те всички вложиха много усилия, действаха целенасочено и се справиха с предизвикателствата! Крайната цел беше да открият сълзите на Орфей. Пътят беше страшен, но славен, изпълнен с физически и логически изпитания, които не спънаха никого. С устрем и издръжливост, те преминаха и достигнаха целта.

Някои от състезателите постигнаха и лични успехи. Достойна за похвала е една от участничките, която преодоля своите страхове от закрити пространства и направи победната крачка вътре в пещерата, за да открие сълзите на Орфей! Друг пример е трудният терен, с който всички се справиха. Бяха твърди като скала. Силният нрав, издръжливостта и дисциплината на един човек го правят велик като личност, а в живота се преуспява предимно с характер. Това доказаха представителите на една успешна компания – характерът е избор, който носи трайни успехи.

Легендите са красиви и поучителни. Нашият екип успя да потопи участниците в една дълбока и емоционална история на едно страшно, но по някакъв особен начин завладяващо място. Невероятното преживяване е резултат от опита ни в организацията на тиймбилдинг събития, както и добрата подготовка на екипа ни от професионалисти от Амейз (Amaze) в съюз с лидерите от мултинационалната компания Алианц (Allianz) !

IMG_0410

Антония Парапанова: Търсачите на съкровището в Ловния парк бяха три пъти повече от очакваното

След лудото търсене на съкровището, скрито в Ловния парк, разговаряме с г-жа Антония Парапанова – изпълнителен директор на фирма “Амейз” ЕООД, която организира събитието и постави основата на крайно интересното състояние. За идеята, за резултата, за сбъднатите и несбъднатите очаквания – за всичко това ни разказва г-жа Парапанова.

0350404001410872501_50258_600x458

Всички се питат – съкровището открито ли е?

Въпреки усилията на екипа ни да скрием съкровището добре и да го защитим с дълга поредица от загадки, предизвикателства и препятствия, съкровището бе открито два пъти, в два поредни дни! Срещу нашите добре премислени схеми се изправиха много активни и интелигентни ентусиасти.

Какъв беше интересът към състезанието?

Интересът към TRACE (The Treasure Race Adventure), се оказа много голям. Очаквахме, че хората обичат приключения, търсят различна и нова тръпка, искат да преживеят сюжет, подобен на екшън филмите и видео игрите. Затова обявихме един състезателен ден, в който да осигурим на 100 приключенци това преживяване. Поради огромния интерес, обаче, обявихме втори ден, а желаещите, за които не стигнаха места, биха могли да запълнят дори и трети ден.

С какво TRACE се отличава от други подобни събития?

Едно стандартно търсене на съкровища е да се закачат няколко улики на ключови места, да се даде една първа на участниците и да се чакат евентуално да стигнат до края. Различното в TRACE е това, че състезанието е разделено на етапи, които сами по себе си са цяло приключение. Участниците се биха с мечове, хвърляха копия, познаваха гатанки, подреждаха пъзели, разшифроваха мистерията на “Сфинкса”, преминаваха през въжени градини, дори разбиваха дини. Успешното преминаване на всеки етап осигуряваше на ентусиастите следващата им улика. Към това прибавете множество задачи, мистерия, ориентиране по приключенска карта, както и цяла една история, която постепенно се разгръща пред участниците с всяка следваща получена улика, и получавате формула за невероятно изживяване.

Какви предизвикателства срещнаха участниците през изминалия уикенд?

Някои от предизвикателствата бяха физически като преминаване на въжен тролей или двубой с мечове. Други бяха под формата на задачи, изискващи досетливост и хитрост. Имаше голяма доза ориентиране, тичане, креативност и съобразителност. Имаше участъци, които хората можеха да преминават индивидуално, други, където трябваше да изберат кой представител да се бори и най-много такива, които изискваха отборна игра, с участието на всички членове на екипа. Разнообразието беше голямо за максимална емоция.

Имаше ли изненади?

Имаше изненади и за самите участници, и за нас като организатори. Гледахме да запазим мистиката покрай събитието до последния момент. Обявихме дестинацията ден преди събитието. Участниците не знаеха какво ги очаква. Всеки един пункт за тях беше приятна изненада. За нас беше учудващо, че през първия ден два отбора достигнаха заедно до последния пункт и копаха лопата до лопата за съкровището, докато единият отбор не откри съкровището, пробивайки самото ковчеже от ентусиазъм. Втория ден, въпреки дъжда в началото на състезанието, първият отбор финишира 20 минути преди втория отбор и с половин час по-бързо от първия отбор на предишния състезателен ден.

Какво затрудни най-много участниците?

Всеки един отбор имаше различна динамика и хора с различни силни страни и умения. Всеки пункт беше интересен и различно труден за всеки отбор. Имаше няколко пункта, които изискваха да се открият дребни улики из гората по координати, които загатват за приблизителното им местоположение. Някои отбори се забавиха именно на тези места. Но като цяло всички се справяха достатъчно бързо, с много енергия и емоция. И през двата дни 19 от 20 отбора преминаха цялото трасе преди да приключи обявеното време за игра.

Според теб, какъв беше ключът към успеха, към намирането на съкровището?

Ключът към успеха беше добрата екипна динамика и мотивацията. Специално създадохме формата за отбори от по 5 души, защото искахме това да е екипна игра, а не индивидуално приключение. Спечелиха отбори, които бяха много задружни, разпределяха си добре времето и задачите, бяха всеотдайни към общата кауза, бяха мотивирани и най-важното – забавляваха се.

Какво откриха в ковчежето?

Ковчежето беше пълно с подаръци за победителите, но и двата дни, след 4 часа тичане и търсене, след 10 километра преход, отборите се зарадваха най-много на златните шоколадови бонбони. Освен това получиха златни медали за победители в TRACE, както и множество награди от нашите спонсори. Разбира се, получиха и специална покана за интервю на страниците на www.actualno.com.

Защо е важно да има подобни състезания?

Подобни събития създават за хората прекрасни преживявания и емоция. Те позволяват да се откъснеш от рутината и да попаднеш в свят, който си свикнал да гледаш по филмите или за който четеш в книгите. Разликата е, че този път ти си главния герой. И не си сам. Още четири души, твои приятели или познати, се борят заедно с теб, да достигнете финала. В тези два дни наблюдавахме общо 200 души как изминаха по 10 километра всеки сред гъстата гора на Ловния парк, видяхме как се забавляват, затрудняват, успяват. Забелязахме как се социализираха и общуваха и с другите отбори, с организаторите и помежду си. Защо е важно да има подобни състезания? Много просто… защото животът трябва да е приключение, поне от време на време! И то споделено приключение.

Да очакваме ли нови издания на TRACE?

Със сигурност това е само началото. Толкова активни ентусиасти има и в другите градове на България. Не можем да ги лишим от подобна възможност. Планираме да организираме TRACE и на други места из страната, след което да поканим всички победили отбори на едно финално състезание, което да определи национален победител на TRACE – The Treasure Race за България!